Cren Kızlar bebek tarhanası aldım oğluma 6 aylık olduk ama kilo düşüklüğünden dolayı erken başladık ek gıdaya tadımlar meyveler sebzeler bitti bugün bebeğime tarhana yapmak istiyorum nasıl yapıyorsunuz içine ne koyuyorsunuz bir tarif verirmisiniz?
Yigitkomuz_ Cren canım soğanı ve sarımsağı zeytinyağında yumuşatır gibi kavuruyorm bebek salçası atıyorum bi kasede 1 tatli kaşığı tarhanayı eziyorm sıcak suyla sonra o salçalı karışıma ekliyrm peynir altı suyu atiyom buzluktan küp küp yapmıştım ben kuzu kıymasi falan da atiyom 8 aylık olduk bazen tavuk suyuna tavuklu yapiyrm ama sizinki daha küçük
Poncikmom25 Cren benim oğlumda 6 aylık 3 gün verdim tarhana sevdi 1su bardağı suya 1yemek kaşığı bebek tarhanası attım karıştıra karıştıra kaynamasın bekledim kaynayınca 1çay kaşığı zeytin yağı koyup kapattım başka hiçbirşey koymayın agar gelebilir ılıyıncada yavaş yavaş verin
_tospikannesi Cren zeytinyağını az ısıtıp üzerine su ve tarhanayı ekleyıp kaynayana kadar karıştırıyorum kaynayınca birkaç dakıka daha kaynıyor kapatıyorum
mavi1balon Poncikmom25 ben de sizin gibi yapıyorum. İlerleyen aylarda kıyma falan katmayı düşünüyorum
Yigitkomuz_ Deletedmom414 7.aydan sonra verdim ben hiç sorun olmadı 1 tatlı kaşığı kadar atiyorm çok değil 1 diş de sarımsak çünkü doğal antibiyotik bunlar bagisilik güçlendirici
Yigitkomuz_ Cren bende 7.ayında verdim 1 tatlı kaşığı zaten çok değil 1 diş te sarımsak doğal antibiyotik bunlar bagisilik güçlendirici 1 aydır böyle yapyrm her yemeğine de atıyorum şuan 8 aylık olduğu icin
mavi1balon Cren ben doktora tavuk ve eti ne zaman vereyim diye sormadım.8.aya kadar beklerim diyordum
Cren mavi1balon bekleyin hele kilosuda iyiyse hiç acele etmeyin bende et suyu nezaman veriyim dediğim zaman söyledi
Mom0363 4 aylıktan beri içiriyorum tarhana. 2 yemek kaşığı tarhana, 1 su bardağı su, kibrit kutusu kadar et suyu, kibrit kutusu kadar peynir altı sütü. Kaynatıyorum hepsini. Pişince üzerine zeytinyağı damlatıyorum.
Hotic Cren 5 bucuk aylıkken verdim ben de bizim tarhanamızdan. Biraz tarhana biraz su biraz da kemik suyu karıştıra karıştıra kanattım ılıyınca içirdim başka bişey katmadım soğan sarımsak ağır gelebilir bide kemik suyu hazırlarken içinde vardı zaten.