31 günlük bebeğimde uzamış sarılık oldu, doktor kanda da idrarda da enfeksiyon baktı, kanda enzimlere vs de baktı bir de batın ultrasonu istedi karaciğere de bakıp emin olmak için. İnşallah hepsi temiz çıkınca bu anne sütü sarılığı diyip zamanla geçmesini bekleyeceğiz.
Özel hastane malum, bu testlerin tamamı gerekli miydi diye merak ediyoruz, uzamış sarılık yaşayanlara soruyorum sizde de bu süreç izlendi mi? (Değerimiz 7.5 bu arada)