Arkadaşlar merhaba🌸 az önce aynı postu momda da açtım ama bişey oldu uygulamaya giremiyorum. Biraz önce doktordan geldim bugün detaylı ultrasonum vardı bu zamana kadar bebeğim için hep kız dendi bugün ki Perinatolog ise belirsiz cinsiyet gibi bişeyden bahsetti. Yani bebeğimin kız olduğunu ama klitorisinin olması gerektiğinden daha büyük olduğunu, bunun bir penise de dönüşebileceğini, çift cinsiyet ve ya hormonal bir problem olabileceğini, doğduktan sonra çocuk endokrinolojinin takip etmesi gerektiğini falan söyledi eğer böyle bişey söz konusu ise. Amniyosentez istedi ben kabul etmedim 1 ay sonra tekrar kontrole çağırdı o zaman düzelmemişse tekrar konuşuruz amniyosentezi dedi başına böyle bişey gelen var mı acaba biraz huzursuz oldum açıkçası