aysegul466 Bebeğim 3 aylık doktoru uçuş sırasında emzir dedi ama 1.5 saat felan ortalama uçuş o süre boyunca emer mi emin değilim sizin tecrübeleriniz neler çantaya su biberon termos felan alabiliypr muyuz genel olarak rahat oluyor mu tecrübesi olanlar paylaşabilir mi lütfen?
Deletedmom192 aysegul466 ucak kalkarken ve ınerken emzıreceksınız. Butun yolculuk boyunca degıl . Zaten mantıken oyle bısey olamaz.
Alya-Sena aysegul466 basıncdan dolayı emzir demiştir kulakları tıkanmasın diye emzik kullanıyorsa emzik de olur
alya2003 aysegul466 merhaba yeni uçak yolculuğu yaptım bebeğimle 3 buçuk aylık. Uçak iniş ve kalkışlarda biberonla mamasını verdim basınçtan etkilenmemesi için yutkunması gerekiyor uçuş boyunca uyudu zaten emziğini de verdim aralarda. Yanınıza bir sıcak bir soğuk su alabiliyorsunuz ben termos aldım birde 0.5 lik şişe de su. Mamasını biberonunu da alabiliyorsunuz sorun etmiyorlar. Uçağa binmeden kalkıştaki mamasını hazırladım inişteki içinde başka bir biberona mamasını koydum uçak içerisinde hosteslerden yardım istedim iniş için su koydular yardımcı oluyorlar birde sevdiği bir oyuncağı yanınıza alabilirsiniz ağlama durumu olursa iyi oluyor. Bir de müslin bir örtü alın klima açılabiliyor biraz serin oluyor üzerine örtersiniz. Biz hiçbir sorun yaşamadık. Uçuş öncesi burun temizliğide yaparsanız daha iyi olur. Kolaylıkla geçiyor. İyi uçuşlar dilerim 🫶🏻🙂
aysgll1 aysegul466 uçak kalkarken ve inerken emmesi gerekiyor yani yutkunması lazım. Biz çantaya biberon termos mama koymuştuk bir sıkıntı çıkmamıştı
Aklimideliricem Uçuş sırasında dediği uçak kalkarken ve inerken onun dışında emzirmene gerek yok yani
SucukluSutlac İnstagramda umur özdöl diye bi doktor var onun soru cevap kısmında sorulmuştu bu. Uçağın kalkış ve iniş esnasında muhakkak emzirmeniz gerekir diye yanıt vermişti. Uçuş boyunca yazmamıştı. Profilinde vardır o video
aydint Ilk kalkış ve iniş anlarindaki basınçtan dolayı kulakları tıkanmasın diye emzirirseniz iyi olur bebek emmezse yapacak bişey yok, zaten kısaymış süre bebek kemeri veriyolar takıyosunuz başka ekstra bi durum yok kucağınızda gidiyosunuz zaten
aysegul466 aysgll1 termos sıkıntı olmuyorsa çantam büyük ya zaten ben kaygılandım biraz sıvı felan alamazsak diye emer uyur diye tahmin eddiyorum ama ister istemez kaygılanıyorum