Kızlar merhaba herkese , oğlum bu sene anasınıfına başlayacak , okul müdürü ile görüştüm. Ağustosun ilkhaftası kayıt yaptırmaya gelin dedi. Ne evrak gerekiyor, önceden hazırlayım yani diye sorduğumda pek bir şey gerekmez öyle diyor🤔 internetten baktım aşı kartı vs yazıyor. Aşı kartımız yurt dışındaki kayıtlı olduğumuz hastanemizde bizim, aşı kartı olmadan olmuyor mu mesela
Başka ne gibi evraklar soracaklar kayıt için