Herkese merhaba. Benim yeğenim 13 yaşında yaklaşır iki senedir öksürük ve kusması var. Daha önceleri öksürük agirlikliydi krize giriyordu aylar sonra geçiyordu sonrasında kusma şikayeti ortaya çıktı neredeyse 1 yıldır her yediğini kusuyor. Yemek midesine varmadan aynı anda çıkarıyor. 1 haftadır daha çok şiddetlendi bir yudum su bile içse tekrar çıkarıyor. Haliyle çok zayıfladı ve vitaminleri çok düştü. Endoskopi yapıldı birsey yok dediler. Başına böyle birşey gelen var mı yada Kayseri’de Antep’te o civarlarda onerebileceginiz iyi bir doktor var mi