Hanimlar merhaba , kizim 27 gunluk mama ile besleniyor gunde 1 defa falan anne sutu veriyorum biberonla sutum ancak o kadar cikiyor sagimla . Kizim 27 gunluk 90 ml mama veriyorum Bazen 2 bazen 3 saatte , 1. Ayini doldurduktan sonra Beslenme araliklari hala boylemi devam edecek , bazen cok huysuz oluyor 1 saat sonra tekrar aclik belirtileri gosteriyor , Mama az mi geliyor anlamadim. Sizler nasil yapiyorsunuz , pazartesi doktora gidecegim doktorunada sorcagimda sizden de fikir alayim