ozgenur5 Kızlar perşembe günü 2 aylık aşılarını yaptırdım 3 gün banyo yaptırma dedi cumartesi akşamı yaptırsam bişey olur mu
Mommyhann ozgenur5 olmaz bence yaptırabilirsiniz genelde birgün yaptırmayın diyorlar bana öyle demislerdi
CilekliKedy ozgenur5 kolundaki aşı yerini keselemediğiniz sürece sorun yok oraya değilmenesi gerekiyor sadece
myangelson ozgenur5 verem aşısı olduğu için 3 gün yıkamayın diyorlar aşılı koluna dikkat edip yikayabilirsiniz. Biz pazartesi aşı yaptırmıştık Perşembe günü yikayabilirsiniz demişlerdi
Mommyhann ozgenur5 yıka yıka bişey olmaz genelxe her aşıdan sonra 1 gün yıkanmaması gerekir haklı valla sıcakta bunalmıstır
minikkedi97 Bizde dun yaptirdik yikayabilirsiniz dediler ama ben yikamadim,Bugun yikamayi dusunuyorum ayrica 37.8 ve 38 e kadar cikti atesi calpol verdim uyuyor simdi cokkk zor bu aşı işleri cok huzursuz oldu (( biran once iyilessinler