seda_seda
[bilinmeyen] 2 saatte bi uyjusu gelio uyutnak icin yarim saat igrasiyirum anca yarim saat uyuyir:((
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] 4,5 aylık 2 saatte bi yataktayız. Uyuyana kadar.. Daha fazla uyanık kalınca huysuzlanıyor
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] Uykuları geliyor işte rutinleri beklıyorlar 😊 Buyuyunce ınsallah uykuları geldıklerı yerde uyuyacaklar