anyela77 Kızlar karadenizi görmek çok istiyorum eşim ağustos başı izinli bu mevsimde gelinir mi kışın çocukla daha zor olur diye yazın düşündüm orda ağustosta havalar nasıl
dilos53 anyela77 ben Rizeliyim bu mevsimde çok kalabalık buralar bu aylarda geliyor gezmeye gelen yaylalara falan ama tabi buranın havası 5 gün güzelse 3 gün yağmurludur kesinn
beyazzkuguu anyela77 ben mayısta gitmiştim çok güzeldi. Diğer ayları bilemiyorum ama gezilmesş gereken bir yer çok güzel