Merhaba arkadaşlar oğlumun alt disinin biri 2 hafta önce çıktı diğeri de çıkıyor pirinç kadar gözüküyor şu 1 haftadır zirve yaptı ağlamakta zaten çok huysuz bi bebek sorum 1 haftadır günde 4 kere tedagil döküyorum eczacı 6 kere dokebilecegimi hiçbir zararı olmayacağını söyledi ama sonuçta buda bi ilaç bi ağrı kesici degilmi nekadar daha kullanmalıyım size sormak istedim bu huysuzluk nekadar daha sürer acaba disin tam anlamıyla cikincami geçer cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim