nrhnoktay Kullanan var mı? Almayı düşünüyorum da kokusu güzel midir? Diğer yumuşatıcılarda malum parfüm var kullanmak istemiyorum bunda organik lavanta yağlı yazıyor denemek istiyorum. Kullananlar memnun mudur öneriyor musunuz?
SeverusSnape nrhnoktay ben tüm ürünlerini kullanıyorum nerdeyse. Buna alıştıktan sonra diğer bebek deterjan ve yumuşatıcıları çok parfüm kokuyormuş gibi geliyor. Temiz bi koku veriyor ama asla parfüm değil ve bence çok güzel👌🏻
Deletedmom54 nrhnoktay bende kullanıyorum.kokusu çok güzel hafif.yumuşatıcısıda öle.zaten içeriği çok temiz araştırmıştım.yalnız leke çıkarıcısı pek iyi değil
mavi1balon nrhnoktay ben yanlışlıkla deterjanı sanıp almıştım.dogal da olsa bebeğime kullanmak istemedim kendi çamaşırlarimizda kullanıyorum
nrhnoktay Decetinky kötü kokmasın zaten yeter benim için 👍🏻 Koku olmuyorsa da iyidir demekki teşekkür ederim 😊
nrhnoktay Deletedmom54 evet leke çıkarıcısını ben de kullanıyorum pek iyi bir sonuç ben de alamadım maalesef 🤷🏼♀️ Ama yumuşatıcısını deneyeceğim teşekkür ederim 😊
Deletedmom54 nrhnoktay bekletmek gerekıyormuş sanırım suda biraz.ben direk yıkıyorum suda bekletmedim hiç.bide öle denemek gerek aslında 👍
nrhnoktay Deletedmom54 bekletiyorum gerçi biraz ağır yağlı lekelerde pek etkili olmuyor diğer lekelerde iyi ama
Ozumce Ben hem deterjan hem yumusatıcısını kullanıyorum gayet memnunum hos bır kokusu var ama leke cıkarıcısını pek begenmedım