urasmomy_ Kızlar bana çok acil duvar boyası önerisi sarı olmasın koyu da olmasın gri olucaksa bile açık olsun ne olur help
Fkb30 urasmomy_ Lületaşı (kum beji açığı) Kum beji Açık gri Deniz kumu Bunlar benim sevdiğim renkler babam boyaci sağolsun ondan öğrendik hep 😛🤭
caniminikizleri urasmomy_ polisan marjinal gri benim duvarlarım 2 sene oldu boyatmıştık seneye de boyatmayı düşünüyorum
Fkb30 urasmomy_ yani canım açıkçası pek bilmiyorum ama evimin rengi açık gri diye geçiyormuş ferah bir renk 🤗
Mommyhann urasmomy_ yeni boyattm bende 2 hafta oldu Andezit 10 tavsiye ederim cok gizel oldu grinin en acık tonu
ecerol urasmomy_ andezit 10 veya 20 olabilir gri tonları açık tonlar bunlar 30 40 daha koyu diye biliyorum.
urasmomy_ ecerol mavimsi yada pembemsi istemiyorum açık olsun ama harç gibi de durmasın istiyorum ay bu kadar anne var aslında aramızda ne zevkli ne unflencer insanlar var bir güzel renk arkadaşlar sıkmıyvak ama hoş duran please 🥹