mertseda Oğlum 5.5 aylıkken sünnet ettirdim şu an durumu iyi ama içe gömülüyor hep altını her aldığımda dışına çıkarıyorum ama sonra bakiyom içine gömülü hep ne zaman geçer bu gömülü halı başına gelen varmi şu an 8 aylık
BortcecineG mertseda kilolu mu oğlunuz bizim ki de aynı. Kilosundan öyle olduğunu söyledi doktorumuz.
mercan9 mertseda bizde 8 aylıkken sünnet ettik sizin dediğiniz gibi içe gömülüdü şuan 10 ayını geçti hala da öyle arkadaşın da dediği gibi kilodan olabilir sünnet yaptığımız doktor sürekli masaj yapın dışarı çıkartın demişti normaldir yani
Fkb30 mertseda hayırlısı olsun öncelikle bende iki oğlumu 40 biter bitmez hemen yaptırdım aynı şeyleri en yaşadım hala yaşıyorum küçük oglumda doktorumuz normal dedi 2.5 aylık oğlumun şuan normal duruyor geçiyor yani içe gömüklügü endeise etmeyin 🤗
Mervefeo mertseda 3 aylıkken sünnet oldu bebeğim 11,5 aylık şuan kilolu bebek ve gün içinde bez değişiminde geriye doğru iterek müdahale ediyoruz . Kilo kaynaklı normal olduğu söylendi .
UykuPerisi_ mercan9 canım 8 aylıkken yapıyormuşsun ya nasıl geçti ? Şu an oğlum 5,5 aylık sünmet ettirmedim kimse yapmadı. Önerilmiyormuş. Üstat üzerine 6.ayınsa yapalım dediler. Çok zorluğu oluyor mu nasıl oldu sizi zorladı mı hareketlendiği dönemler çünkü
mercan9 UykuPerisi_ düşündüğüm kadar zor olmadı benimkinin tam dönme zamanlarıydı o biraz zorladı sadece krem batikon bide bardakla rahat atlatmıştık senin yerinde olsam şimdi yaparım emin ol daha rahat atlatırsınız devlet zaten küçükken pek önermez biz özelde yapmıştık