verygod Mayısda doğum yaptım şimdi onaylanmış heralde değerlendirme yazmıyordu toplu olarak mı yatıyor başvuru yaptıktan sonra ki zamana kadar paralar
Mery35 verygod mayısın kaçında başvurdunuz bende mayısın 13 unden sonra başvurdum 28 inde yattığı için o ay yatmadı Haziran’da aldım şimdi temmuzu bekliyorum Mayıs geçersiz oluyor doğum o ay olduğu için
verygod Queen_Mommm bugün bankaya gittim yatmamış bi kaç hafta sonra tekrar bakıcam normalde hesap açmak istemiştim o bankadan onaylamadılar olmuyormuş yani her ay gitmemiz gerek
aybalaninannesi Ben de sonuç ne alemde gözükmüyor yani yardım basvuru sonucu diye birşey yok nerden bakabilirm