Asmrtgkt-38 Elimde hiç açılmamış 4 paket 0 6 ay aptamil mama var uyguna vercem yer van bebeğim anne sütü aldığı için ihtiyaç fazlası
Asmrtgkt-38 Hayalimmmm ya kusura bakmayın bildirim düşmüyor anlamadım bende 3 kutu kaldı elimde toplu alırsanız 90dan veririm kutusunu