cicek37 utanılacak bişey değil ki bu 🥲 herkes içine sineni kullanır yani bunda utanılacak bişey yok ki.. molfix kullanıyoruz bizde e bebekte indirim oluyor BİM’in bezinden daha uyguna geliyor çoğu zaman ikili alımda yani bence çok fiyat farkı yok artık hepsinin prima hariç