Eylul301023 Oğlum doğduğundan beri Dalin kullaniyordum şimdi isana kullanıyorum devamlı kafasını kaşıyor 20 aylık bu arada şampuan değiştireceğiz ne alalim acaba en iyi bebek şampuanı hangisi sinir oldum artık onun kafasını kasimasina 😓
Deletedmom192 Eylul301023 kullandıgınız ıkı sampuanda temız ıcerık degıl sımdıye kadar ıyı kullanmısısnız😃 Ben sıveno kullanıyorum memnunum.
mehker0911 Eylul301023 mustela kullanabilirsiniz ben çok uzun süre onu kullandım 3 yaşına yaklaştık yeni yeni normal şampuana geçmeye başladım. Normal dediğimde yine bebek şampuanı johnsons baby. 😁
Eylul301023 Deletedmom192 isana aslında çok önerilen bir şampuan yurt dışında arkadaşım var orda çok kullanilirmis iyi olduğu için almıştım bugünde sivenoyu alıyım o zaman
Deletedmom192 Eylul301023 dogrudur ben kendım ıcerık arastırarak alıyorum. Temız ıcerık olmayan bır urun bu tarzlarda kullanmadım daha. Sampuan deterjan vs
Eylul301023 mehker0911 mustela da şimdi araştırırken gördüm siveno mustela ve Sebamed arasında kaldım 😂
Eylul301023 Deletedmom192 o zaman siveno alıyım hemde bugün tras olucak oğlum belki ondan da olabilir bakalım gecicek mi 😂
Deletedmom192 Eylul301023 ecowell ve ıncıa da alabılırsınız. Baska markalarda var da bakın bı bakalım