sebax45 evet yaa ama 3 yöntem düşündüm spiral + prezervatif + geri çekilme 😂
Oda ameliyat olamazsam emzirmeden dolayı yada gebelik falan olursa bu ay eğer gebelik olmazsa ve doktor okey verirse direk ameliyat düşünüyorum artık. Çünkü spiralde pahalı yani 20 binden fazla spirale verip artı prezervatif e vermektense 40 bin ameliyata vermeyi düşünüyorum 😂😂 deli deli herşeyi düşünüyorum sürekli bakalım hayat ne gösterecek 😂😂