Kızlar bebeğimin yakında 1 yaş doğum günü var. Biz ailelerimizden uzakta yaşıyoruz. Biz başka şehirdeyiz ailelerimiz de farklı şehirdeler. Eşimin ailesi çocuğun doğum gününü burda kutlayacağız demeye başladılar. Bense öyle olsun istemiyorum. Bizim eve herkesi çağıralım desek uzak gelmeleri zor olacak, gelseler herkese kalacak yerimiz yok. Ne yapsam bilemedim. Kimseyi çağırmayıp üç kişi mi kutlasak sonra pişman olur muyum