alpaslanmom_ ömrüm boyunca unutamayacağım 2 şey var O da çocuklarımın doğumu ilki çok değişik ve stresliydi onu anlatmayacağım Ama bu ikinci olan çok güzel bir doğum oldu hamileliğimi öğrendikten sonra kontrolü her gittiğimde bebeğimin bir hafta önde olduğunu gelişiminin çok güzel olduğunu hep Doktorlar bana söylüyordu en son 30 haftaya gelirken benim sancılarımın olduğunu kendi doktoruma söyledim (devlet Hastanesi’nde doğum yaptım) o da bana yalancı kasılmalarım başlamıştık sorun değil dedi dikkate almadı açıkçası ama ben bir şeylerin ters olduğunun farkındaydım çünkü bebeği hissediyordum öyle böyle 32 haftaya kadar sancılarım devam etti ve ben en yakın arkadaşımla totem yapmıştım o bana 40 hafta 3 günde doğum yapacağımı söylemişti ama ben herkese 38 haftada doğuracağım ben diye söylemiştim neden bilmiyorum ama içime de olmuştu çünkü bu sancılar normal değildi Bir de ilk defa doğum yapmadığım için biliyorum sancıyı biraz da şiddetliydi sancılar neyse bu şekilde ben 35 haftaya kadar geldim doktora hala söylüyorum hocam beni muayene etmenizi istiyorum benim açıklığım olabilir dedim Feyza ben seni muayene edersem uyarmış olurum ve buna hiç gerek yok dedi nst falan bağlandı sancılarımın çıktığını gördü ama düzensiz olduğu için eve geldim çünkü büyük oğlumu bırakacak kimsem yoktu kayınvalidem çalışıyordu sonra 38 haftaya kadar ilerledi bu durum ama bazen krize sokuyordu beni öyle bir sancı yılbaşı günüydü ve biz eltimde toplandık ben çok hareketli bir insanım yani hep hamile olduğumu unuttum bütün aile olarak hepimiz oturmuş sohbet ediyorduk yerde sonra beni bir kramp tuttu Ama ben kimseye çaktırmadım anladım bir şeylerin olacağını artık daha sonra eltim suratıma bakınca suratıma beyaz olduğunu söyledi iyi misin dedi iyiyim ama hafif sancılarım var dedim o şekilde günü geçirdim akşam eve dönerken dayanamayıp acile gittik doktorum şansıma nöbetçiydi beni hemen muayene ettiğinde 3 santim açıklığımın olduğunu söyledi hemen yatış yapıyoruz dedi ben de kabul etmedim çünkü buyuk oğlumu bırakmak istemedim Bir de açıkçası evde sancımı çekmek istedim doktorun bana çok tepki gösterdi evde doğuracaksın kızım kendine gel diye bana çok kızdı Ama ben tabii ki kabul etmedim 🤣🤣 tam bir gün sonra acayip bir sancıyla uyandım öyle böyle değil ama evde doğurmak üzereydim kahvaltı dahi yapamadım sancıdan akşam 6.30′a kadar dayanabildim sürekli egzersiz ve sürekli duş aldım küveti doldurup içine oturdum açılmam güzel olsun diye sancım az olsun diye ve saat tam yedi buçukta eşimi aradım ben doğuruyorum eve gel dedim inanmadı çünkü sürekli sancılarım olduğu için yalancıdır deyip durdu saçmalama doğuruyorum eve gel dedim bütün herkese ayağa kaldırdım herkes 5 dakika içerisinde evimdeydi zaten eltim söylemiştim biliyordu O da kıyafetlerini giymiş altıdan beri evde öyle oturuyordu her an ararım hani hiç uğraşmasın diye hazırlanmakla 🤣 biz hastaneye saat 8′de gittik muayene edildim 5,5 santim açıklığının olduğunu söyledi doktorum eve gidecek misin dedi bana 🤣 yok ciddiyim Bu sefer doğuracağım dedim🤣🤣 gülerek beni doğumhaneye alıp egzersiz yaptırmaya başladı sürekli açıklık kontrol edildi açıklığım çok güzel ilerliyordu saat 8.30′da gidip 11.40′da doğum yaptım açılmam çok iyi ama suyum patlamadığı için bebek hala yukarıdaydı doktorum kendi patlattı ve ben daha çok sancı çekmeye başladım çok şiddetliydi çok değişikti açılmam çok iyi suyum patlamış ama bebek hala yukarıdaydı eliyle müdahale edip ittirdi o sırada canımın ne kadar yandığını anlatamam sonra 10 dakika geçmedi full açıksın deyip beni acil doğumhaneye aldı kese atmayacağım çok güzel açıklığın var bebeğin kafasını görüyorum lütfen iki ıkınma da çıkartırsın dedi zorlama beni deyip güldürüyordu O gün o dakikada bile ve ben doğumhane’deyken seslerim dışarıya gidiyormuş eltim hep söylüyordu sesim hep bize geliyor diye kahvaltı yapmadığım yemek yiyemediğim için biraz ıkınamamıştım Doktorlar elleriyle bastırmak zorunda kaldılar karnıma sonra bir anda sancımın durduğunu ve oğlunu kucağıma verdiklerini hatırlıyorum ve 3800 doğdu oğlum 🥲🥲 o duyguyu tüm kadınlar yaşasın o kadar güzel bir şey ki 3-5 saat sancı çekiyorsun ölüyorum diyorsun ama evladını sana verdiklerinde o sancının 1 gramını bile hatırlamadım o an hepsini unuttum çok güzel bir duyguydu şimdi 6,5 aylık daha dün gibi doğurduğumu hatırlıyorum zaman çok hızlı geçiyor 🫂💚 biraz uzun oldu kusura bakmayın 😃