Minnak_mavis canım benimde bebeğim 22 günlük seni çok iyi anlıyorum. Benimkinde de sarılık oldu ilk 10 gün ağlaya ağlaya emzirdim hep yara oldu hiç geçmeyecek sandım. Zeytinyağı sürdüm hep, lansion krem sürdüm birde gümüş kapak kullandım. Bunlar iyi geldi. Kahverengisini olabildiğinde ağzına almasını sağlaman lazım. Tamamen geçmedi biraz ağrım oluyor hala ama o ilk acısı geçti çok şükür. Geçecek merak etme sabret 😍