Taze_anne33 Normal mi sizce çok mu erken ? Sezeryan doğum yaptım sütüm çok az sağım yapıyorum 30-40 ml çıkıyor
cikolataliekmek Taze_anne33 adet olunca benim de sütüm cok azalirdi doktor hormonlara bağlı demisti ben 2. Ayda adet olmustum tabi
Taze_anne33 cikolataliekmek adetten sonra süt miktarı düzeliyor mu ? Bende de azalma oldu nerdeyse 20 ml düştü
Taze_anne33 Gulsumnc benim kananma da azalma olmuştu sonra bir kaç güne arttı sonra parça geldi öyle anladım adet olduğumu (benim adette genel de parça kan gelir )