divine456 ben de aylardır aynıyım sini sistemim bozuldu. piş sesini azcık kıssam bile anlayıp kafasını çevirir falan derin uyku yok gibi.12.ayda da uyku gerilemesi var onu da yaşıyoruz 😮💨😮💨😮💨mamayla da ilgisi yok gazı olmayan derin uykuyu yapı olarak seven bebekler var. belli ki bizimkilerin sinir sistemi hassas ve benim bebeğim gazlıydı da. gaz bitene kadar uykular bozlılup düzen kuramadı zaten. ben nörolojiye gitmeyi bile düşünüyorum