Bebeğim 7 aylık son iki aydır çok huzursuz ne gece ne gündüz düzgün uyumuyor hep ağlıyor hep mız mız diş huzursuzluğu diye düşünüyorum dişini çok kaşır ama salyası yok ve diş etinde hiçbir beyazlık veya şişkinlik bişey yok minnacık bir belirti yok ben göremiyorumdur dedim ilk çocuğum olduğu için belki anlamıyorumdur ama annem kaynanam baktı onlar da yok dedi neden olabilir böyle bir şey yaşayanınZ var mı