momgizy Aintyourmama idrarında bir koku aldınız mı? Benim kızımda 4 gün önce ateşlendi + grip oldu direnç gösterince ateş acile gittik crp 27 çıktı
Aintyourmama metolihn ben bunun için gitmemiştim hastaneye başka birşey için gitmiştim o yüzden idrar falan almadılar ama hastaneden geldikten sonra ateşi çıkmaya başladı acaba orda bisey mi oldu diye düşündüm
Aintyourmama alpmomssss hiç bilmiyorum ki bugün ateşi çıkmadı çok şükür tekrar çıkarsa doktora goturucem
goncarda Bazen çnce ateş sonra diğer hastalık belirtileri gelebiliyo. 3 günün üstüne hala devam ederse ve başka belirtiler de başlarda doktora gidin bence. Hastanede biiry kapmış da olabilir çok geçmiş oksun