axp Göğüslerim şis ısıtma tutuyor ateşim vardı acile gittim antibiyotik yazdı o gögüsmden bebeği emzirmeye devam etmelimiyim sağım yapınca dipinde sarılık var aynı durumu yaşayan var mı 🙁
Miracinannesi_ axp o göğsünü ters emzirme ya da koltuk altı pozisyonuyla emzir açılır bir bilemedin iki emzirmede açılır
eymenku Evet o göğsünü emzir emmedigi zamanda sağ göğsünü o tarafı ne kadar çok boşaltırsan o kadar çabuk rahatlarsın
axp Miracinannesi_ normal emzirdimde bacım ters emizeme kaldı benim göğüslerim hep yara 2 ay olacak iyileşmiyor da:(