Kızlar şampuan ne kullanırsam kullanayım havlu ile olsun havlu asla sürmediğim zaman da saçım da yaş gibi bir koku kalıyor kremler vs kullanıyorum ama o dip de olan koku rahatsız ediyor önerilere çok açığım kurutma makinesi ile de kurutuyorum geçmiyor yardım 🥹