Kızlar ev tuttuk tokiden oturan var mı
Zmc27 meraba
Zmc27 bende 5 katlı binalardayım
ikizlerin merhaba sarı binalardayız biz. Tokide.polis okulunun karşısında.
Zmc27 yaaa bende dervişler okulu var onun karsıındayım
ikizlerin orası neresi cnm
Zmc27 polis eşimisin
Zmc27 atakemtte yine
Zmc27 hayır
ikizlerin çok iyi cnm çocuğun var mı
Zmc27 evet var biri 3 buçuk yaşında oğlum var biri 2 yalşında kızım var
ikizlerin allah bağışlasın cnm