dilankayadeniz bebebao kullaniiyorum yani aktif bı şekilde kullanmıyorum sadece ilk hafta göğüslerim sistigi için aldım şu an da çocuğum emmedigi zaman sagip onu veriyorum mochi nin çekim gücünü bilmiyorum ama bebebao orta seviye bı ürün elektriklilerin gücü daha yuksekmis galiba ben hastanede elektrikli pompa da kullandığım için bana öyle geldi sanırım ama ben bebebaodan da memnunum simdlik birine onu takip diğerine de lansinoh eller serbest pompami takıyorum 15 dk da en az 60 ml süt cikariyorum bebeğim 15 günlük