Merhabalar.. sol göğüs ucumda 2-3 hafta önce süt incisi gibi bir şey çıkmıştı ben de sağım yaptım, bir süre çoğunlukla o göğsümden emzirdim ve duşta da masaj yapmıştım. Sonrasında o inciye benzer şey gitti ama 2 göğsüm birbirinden farklı boyutta kaldı. Sol göğsüm sağ göğsümün neredeyse 2 katı büyüklüğünde ve asla eski haline dönmüyor. Daha önce başına gelen oldu mu sağlıkla alakalı bir problem olabilir mi? Bu düzelebilir bir durum mu bilgi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🥺