Pashador15 canım ben d vitamin i vermiyprum içerikleri nedeni ile olabildiğince güneş ışığına tutuyorum gaz damlalarıda hiç masum değil onu. Yerine çok çok zorlanırsa kimyon suyu veriyorum sıcak su torbası kullanıyorum çok rahat ediyor krem olarak sdocrem kullanıyorum pişiklerine 27gğnlük bebeğim bu arada