Sadece mamayla beslemiyorum emziriyorum yeni 2 aylık olduk akşama doğru sütüm yetmiyor azalıyor önceden 60cc ya da 90cc veriyordum. Şimdi daha çok ağlıyor istiyor 2 saatte bir 90 vermek doğru mu internette 120cc ye kadar verilebilir diyor kafam karıştı yardımcı olur musunuz