2024 temmuz ayından beri çocuk planlıyoruz ama olmadı olmuyor.. Senesi doldu.. Geçen sene kasım ayından bu yana duphaston kullanıyorum polikistik over olduğu için hem düzenleyici hem gebelik olursa tutunması için geçen ay 16 haziran adet oldum 8 temmuz duphaston ilacı bıraktım normalde 3-7 gün arası adet beklenir genelde hep 5-6 günler arası adet olurdum bu ay çok değişik oldu 8 temmuz ilacı bıraktım o günden beri adet olamadım daha test yaptım kan verdim negatif çıktı adet olmam gereken tarih ise 17 temmuz 18 temmuz kan 0.00 çıktı bundan sonra bu ay için umut etmelimiyim sizce ilaç kullandığım için bu ayda geçti mi acaba diye düşünüyorum adete dair hiç bir belirtim yok hastaneye randevu aldım ama daha 16 gün var daha erken bulamadım içim içimi yiyor artık çok yoruldum her ay umut etmekten acaba mı diye düşünmekten :(((