busealknt Şu aşıyı yaparken keşke herkesi standart şekilde bilgilendirseler de insanları durduk yere korkutmasalar. Aşıyı yapan hemşire 4 aylıkken aşı yeri şişer iltihaplanır sivilce gibi olur patlar bunlar normal korkmanıza gerek yok siz sakın ellemeyin demişti. Bizimki de yavaştan şişmeye başladı muhtemelen iltihaplanıp patlayacak birkaç haftaya.