Bebeğim 4 aylık oldu buzamana kadar sakin bir bebekti yani 40 ı çıktıktan sonra düzene girmişti bende bugün eşimi erken işten çağırıp denize gidelim dedim öğlen geldi güzelce hazırlandık eşimin kardeşini de çağırdık dönüşümlü bebeği tutar gireriz dedik plaja gittik önce bir emzirdim herşey güzeldi yatırdım güldü eğlendi sonra denize girmeye gidiyordum ki o ses çığlık çığlığa kaynım da şok oldu altını aldım emzirmeye çalıştım ama çıldırıyor katıldı kıpkırmızı oldu kucağımda gezdirdim yok asla sakinleşmiyor arı mı soktu böcek mi ısırdı diye düşündük eşimde denizde beni bekliyor geldi sesi duydu hemen dedi düşürdünüz mü o da inanamadı ilk defa böyle bişey oldu apar topar ordan ayrıldık eve geldik gülmeye başladı normalde on dk da uykuya geçerken 10 ü geçiyordu zorla uyudu çok zormuş ya