Kızlar ben doğum kilolarımı cok kafaya taktım istediğim kiloya ulaştım hatta altına bile indim ideal kilomun bundan sonra veröek istemiyorum cünkü artık herkes kötü görünmeye başladığımı söyledi bende korumak istiyorum ama hâlâ istemsizce yemiyorum yiyemiyorum yemeklerimde yağ kullanamıyorum markette sürekli gıdaların kalorilerine bakarken buluyorum kendiml bi tatlı yesem 1 hafta alacağım kiloyu düşünüyorum yediğim tatlı da 1 ekler yani yada en fazla dondurma nihal candan olayınfsj sonra aşırı korkmaya başladım yemek istiyorum ama içim almıyor yiyince de dişünmeden edemiyorum sanırım yeme bozukluğu yaşıyorum yemeklere canavar gibi davranıyorum şaşırdım araştırınca biraz daha verirsem kemik erimesi iç organ sıkıntısı vs yazıyor bçyle bi durum yaşayan oldumu