Kızlar bebeğim 2 aylık sarılığı hala geçmedi gözleri ara ara sapsarı oluyor bazen azalıyor yüzü ve vücudunda elimle dokunduğumda görüyorum sarılığı sizce ne zaman geçer uyanmama gibi bi sorunu yok çok şükür hemen uyanıyor bez sayısı 4 5 bazen 6 oluyor bazen dolu dolu oluyor bez bazen az bişey yapmış oluyor