Kızlar oğlum 4 yaşında pek paylaşmayı sevmez kendi oynamayı daha çok sever yani huyu bu bende öyleydim küçükken tek başıma oynamayı daha çok severdim. Mahallemizde bı kız var sürekli oğlumun oyuncaklarına istiyo oda onu hiç sevmiyo sürekli itiyo yanından.Asıl konum birisi bişey isteyince hayır diyo 2.ye yine hayır diyo 3.ye ittiriyo eli de ağır kaç kez yapma etme bana çağır diyorum ama yine de istemiyo biseyine dokunmasını kendisi de başkasının eşyasını almaz Eylül de sübyan okuluna başlıyacak okulda sıkıntı olur diye korkuyorum illaki de olcak çünkü benim çocuğumu başkası itse bende kızarım sizce ne yapmalıyım nasıl bı yol izlemeliyim