Benim kızımı anlattınız sanki 😄 8,5 aylık aynı şekilde benim kızda dur durak bilmiyor 1 dk yerinde oturmuyor tutunup yürüyor heryeri döküp saçıyor çok hızlı emekliyor dizleri falan artık hep kabuk kabuk olmuş bu yüzden. Bir an önce yürüse ikimizde rahatlayacağız 😁 Bende burada bekleyeyim bakalım. Umarım çok sürmeden yürümeye başlarlar artık güzelce