ginalinetti Merhaba bugün doğum yapalı 28 gün oldu. Epizyo dikişimin olduğu bölgede hafif bir kanama oldu bugün. Ama öyle ağır bir kanama değil Peçeteyle sildiğimde bir iki damla geldi. Baktığımda perine bölgesinde kabuk tutmuş gibi olduğunu gördüm. Zaten bir haftadır da kaşıntı çok fazla ama normal iyileşme sürecinin bir parçası olduğu için sorun etmemiştim. Kabuk bağladığını görünce korktum. Bu normal bir durum mu bilginiz var mı?
amazontuba ginalinetti benim de kabuklarıma olmuştu soymak çok keyif vermişti 😂🤗 normal bir durum merak etmeyin özellikle hafif kanama gibi durumlar olduysa normal. Benim de çok hafif enfeksiyon gibi bişi olmuştu
ginalinetti simseklivekalpli evet evet hala çok dikkat ediyorum teşekkür ederim ama böyle bir durum yaşadım. Çevremdekilere sorduğumda bu durumu yaşayan da olmuş yaşamayan da. O yüzden burada da sorup daha çok fikir almak istedim
giqu Merhaba, benim de dikişlerimin olduğu bölgenin bir kısmında kızarıklık ve şişlik var hafif. Doğum yapalı 8 gün oldu, kızarıklık 2-3 gündür var. Bazen acıyor da. Doğal mı acaba, yoksa doktora görünmeli miyim? Teşekkür ederim🙏🏼