Nekwam durudenizzzz leslei ve az yeme yapıyoruz şuan leslie postumda burdaki arkadaşlarla 3. Haftamizdayiz gözle görülür düzelme var. Dogumum benimde yaşım 32
Biskusunannesi Bende ilk çocukta bile kaldı 😂 ilk başlarda daha yeni doğum yaptım geçer dedim ama şuan 8buçuk ay oldu . Bi çabamda olmadı geçsin diye zamanım kalmadı çünkü
durudenizzzz Biskusunannesi Benimde kalmıştı ilk doğumda ama rahatsız etmiyordu fazla 2.sinden korkuyorum sarkmaya extra sarkma eklenirmi die
Biskusunannesi durudenizzzz bende ikinci bebeği yaparsam ve çok daha fazlası olursa artık çareyi tıbbi müdahalelerde bulabilirim valla çatlaklar bile var bende hadi çatlak onarımı varda göbek sarkması için spor bile etkili değil karın germe ameliyatları var o da bi sezeryan kadar zor. Hadi eşime alıştım o görmezden geliyor belki beni üzmemek için ama ilerde çocuklarım görüp eğer anne bu karnın niyw böyle derlerse başımdan aşağı kaynar sular akar valla. Ulu orta emziremiyorum bile kimse görmesin diye önceden öylemiydi hey yavrum bekarlık hey 😂😂
Nekwam durudenizzzz e o zaman simdiden bunu dusunmenin bir anlami yok😉 Bol su ve meyve ye ozellikle catlak olmamasi icin shiffa home marka aynı sefa yagı tavsiye ederim. Ben meme ucu icin kullandim cok faydasini gördüm aklinda olsun