yasee01 Kızlar merhaba ağustosta eşimle oğlumun doğum günü var ikisini aynı gün kutlamak istiyorum üzerine yazı olarak ne yazdırabilirim mesela şey gibi iyi ki doğdunuz ömrüm ve törpüsü buna benzer komik ama güzel bir şey 😂