Merhaba 2 yaşındaki çocuğum yaklaşık 10 gündür kuru kaka yapıyor kabız değil ama kabız gibi zorlanıyor dışkısı sürekli koyun dışkısı gibi arada böyle yapardı sonra normale dönerdi beslenmesine de dikkat ediyorum ve hala anne sütü alıyor doktora götürmem gerekir mi acaba genel hali gayet iyi karnı da sert değil sadece kaka yaparken zorlanıyor terliyor sonra normal