Kızlar mide ağrısı yaşayan var mı ya benim bi süredir ara ara oluyo hem ekşiyo hem agryo kusuyorum biraz rahatlıyorum bugün öfrendmki bi yaknmzn midesnde o kötü hastalktan çıkmş onunda midesi agrıyomuşmuş hiç iyi degilim ya çok korkuyorum ufak çocuklarm var düşündükce korkuyorum üzülüyorum