durusko1 Kizlar selam Oto koltugu almak istiyorum, bebegim 9 aylik Kullanip memnun kaldiginjz oto koltuklari nedir? Isofixli 360 derece donebilenlerden almak istiyorum.
gizematadeniz durusko1 joie i spin 360 aldık. Adac puani cok iyi. Cok da iyi pozisyonluyor. Cok araştırdik en uygunu buydu benim icin
durusko1 gizematadeniz ya ben de bhnh gordim bugünden beri buna bakiyodum aslinda ama Cok sallanjyor diyenler var, sizde oyle bir sorun var mi?
gizematadeniz durusko1 arabasina gore değişiyor. Bizim araba bmw 320 spor bi araba oldugu icin pek uygun degil koltuk yapisi ondan evet sallanıyor. Ama ayni koltuk annemlerin arabasi mercedes B180 de taş gibi
durusko1 gizematadeniz peki sizdeki xl modeli mi 0-18 kg olani mi? Biraz once gidip baktim iki modeli varmis i spin in ozellik olarak fark yok dedi sadece birinde 36 kiloya kadar kullanilabiliyormhs digerinde 18 kiloya
gizematadeniz durusko1 xl degil. Sevmedim xl modelini ben. Zaten adac testi xl modeli icin degil normal 0-18 kg olan i spin icin geçerli. 1.8 ile cok iyi