Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 4 aylık
Bebeğinde sürekli karın guruldaması oluyor ya hemde çok sesli
Özellikle ekzirirken karnına inen sütler sanki ses olarak iniyor hemen gurulduyor
Doktora söyledim çok kalabalıktı başı pek dinlemedi
Sizce neden olabilir