Kızlar kızım yaz okuluna gidiyor. Genel anlamda cocuklar geçen dönem okula gidenler. Kızımdan bir yas büyükler. Biz önümüzdeki eylülde asış baslayacagız
Bu yaz sıkıldıgı için verdik. Cok da iyi geldi
Ama bir kız var kızıma vuruyor
Öğretmenle iletişime geçtik. Uyardı aileye de söyledi ama hala sürüyor
Mesela kızımı oyuna aldırmıyor dışlıyor
Bunlar neyse ama vurup itmesi
Bunlar olacak deyip alışmam mı gerekiyor anlamıyorum
Öğretmene 2 kez dedik ilgilendi yan yana getirmem dedi ama hala devam ediyor
Nasıl bi yol izlsyeyim kızlar