sevgiguness Merhabalar prematüreyiz şuanda 2 buçuk aylık sütüm kesildi ağızdan mide ye hortumla besleniyoruz mamaya geçeceğiz kimler ne kullanıyor tavsiyeleriniz nedir
Cerenncee sevgiguness ilk doğduğunda sma comfort kullandım ama o kilo olarak yaramadı. Aptamil şekerli dediler diye hiç vermedim, bebelac çocuğu perişan etti. Sonra hipp e başladık 14 aylık hala hipp kullanıyoruz çok da memnunum
eceumdrmz sevgiguness merhabalar benimde bebeğim prematüreydi doktor tavsiyesiyle aptamil prematil kullandık 🙏🏼
gizematadeniz 11 aylik olacak yeni mama basladik biz doktor hipp önerdi hipp başladık. Olumsuz bir durum yaşamadik
ayseorhann Sma comfort önerdi doktorumuz ama bizde de kilo alımına faydası olmadı sanki başka var mı önerebileceğiniz
prenseskus sevgiguness doğdu yoğum bakımda mamaya geçtinde hipp combiotik mama kullandık Sonra hiç bir mama kabul etmedi 1 2 aydır aptmal pronutra mama alıyorum 5 aylık ama halen 2 3 ölçek içiyor onuda pek sevmedi ama diğerlerine göre bunu kabul etti
aslhnkrts sevgiguness yoğun bakımda aptamil vermişler taburcu olurken doktoru aptamil prematil kullanın dedi tam gününü doldurunca normal aptamil verin dedi ama kızıma yaramadı o mama biz Sma optiptro denedik sonra gazlı bebeklere sma comfort iyi geliyo dediler 6 ay onu kullandık. Sonrasında optiprıya devam ettik
tonymontana sevgiguness ilk 3 ay aptamil pronutra kullandik icmemeye baslayinca doktorumuzun onerisiyle sma optiproya gectij
sevgiguness Bana da Aptamil önerdiler ama kilo almamız çok önemli dediğim gibi hala sonda ile besleniyoruz 2 ay 18 günlüğüz ama kilomuz çok az kalp ve sonda yı atmamız için gelişimi önemli anne sütü çok yavaş aldırtıyor kiloyu ve emmediği için sütüm bitti
seyma2442 sevgiguness aptamil prematil kullandık sütüm yaramadığı için hastaneden çıkınca 15 gün de 35 gram aldı sadece mecbur başlattı doktor anne sütü zenginleştiriciyi içmedi kustu daha sonra normal aptamile geçtik o şekilde devam ettik
suveyda56_ sevgiguness ben 37. Haftada doğum yaptım sütüm gelmedi hipp kullandık çok gaz yaptı bir de sarılık olunca kilo alımı için aptamil kullandım kilo aldırdı ama daha da gaz yapti Şimdi Golden Goat kullanıyorum çok memnunum bebeğim mutlu gaz yine var ama zorlanmadan hallediyor kilo da aldırdı diğer mamalar biberonda kesik gibi pütürler bırakıyordu bunun görüntüsü süt gibi
ars9824 sevgiguness bu konuyu çok araştırdım en temiz içerikli golden goat tanidigimiz biri de fabrikasini falan gezmiş o da söyleyince kesin karar verdim