yazbebisi benim kızım da sürekli elledi hatta 1,5 yıl falan elledi sürekli bikmistim elimle kapatmaya çalışmaktan tik olmuştu.en son ceza ödül yöntemiyle bıraktı.surekli aynı cümleyi kullanın memede süt bitti gibi.ama bunu net ifade edin üzgün ya da kızgın olmayın ısrar ederse oyalayin.2 yaş sendromu da etkiliyor çok inat oluyorlar o zamanlar